Thursday, January 21, 2016

Album Pertemuan DPMP Dengan Majlis Perbandaran Kuantan




Pertemuan diantara Ahli Jawatankuasa DPMP dengan pihak Majlis Perbandaran Kuantan telah diadakan pada jam 11.30 pagi, di Bilik Mesyuarat Majestik, Bangunan MPK, Kuantan bagi membincangkan peluang-peluang dan ruang yang boleh diisi oleh DPMP dalam mengetengahkan seni sastera dan budaya kepada masyarakat.

Ianya adalah usaha dalam mencari sesuatu agar dapat pengisian dibuat untuk acara bahasa, kesusasteraan dan kesenian di bumi Pahang ini. 

Suatu permulaan yang baik dengan langkah perbincangan yang kemas dan jitu.

Sekalung tahniah buat pihak pentadbiran Majlis Perbandaran Kuantan (MPK) khususnya Yang Di Pertua - Dato' Haji Zulkifli bin Haji Yaacob, Pengarah Jabatan Korporat dan Pengurusan Kualiti - En Rosli bin Osman dan Ketua Bahagian Pelancongan - Puan Fatimah binti Mohd kerana sudi meluangkan masa bersama berbincang dengan pihak DPMP yang diketuai oleh Prof. Dato' Dr. Hj. Mohd Mansor Abdullah.

InshaAllah, pelbagai agenda bersifat ilmiah serta pengisian bermanfaat akan diaturkan dalam acara kerjasama ini dalam waktu terdekat.

Semoga DPMP dan MPK akan dapat bersama berganding bahu untuk melestarikan niat murni membangkitkan kesedaran bangsa dalam menghargai peradaban bahasa dan Bangsa Melayu, InshaAllah.














No comments:

Post a Comment